:: untitled ::

Posted by : normazuin jamaludin at 2:43 PM 0 Comments

dengan nama ALLAH yang Maha Mengetahui Segala yg Terjadi. .


selain family. .kawan yang paling rapat dengan kita right?
so. .supposedly mereka2 yang rapat nie lebih kenal & paham kita right?
tapi kenapa tak?. .
kawan jugak yang boleh menyebabkan aku tak boleh nak tahan airmata. .
aku tak kuat kalau ada sikit pon salah faham yg berlaku. .
walau sekecil zarah pun. .
sebab tu aku selalu mengalah. .
aku cuba mengalah. .
walaupun aku makan hati limpa hempedu berulamkan jantung sekalipun. .
mungkin aku yg salah. .
mungkin aku yg salah dalam semua salah faham. .
ye. .aku yg salah. .
aku cuba minta maaf. .
aku cuba. .
dengan setinggi harapan yg salah faham or ketidakselesaan emosi nie hilang sekelip mata. .
tapi yg berlaku adalah sebaliknya. .
&& lebih teruk. .
ya Allah. .besar sangat ke salah aku nie?
tolong aku ya Allah. .
aku tak sekuat orang lain. .
aku tak punya sesiapa. .
cuma family. .
&& pada Kau saje aku mengadu ya Allah. .
aku cuba sedapkan hati. .
mungkin ada hikmah disebalik yg terjadi. .
aku selalu terfikir. .
mungkin aku dah menyusahkan mereka. .
terlalu banyak. .
mungkin aku lupa nak menghargai mereka. .
mungkin jugak aku terlalu pentingkan diri. .
sampai 1 masa aku terfikir
yg aku BUKAN KAWAN YANG BAIK. .
ya Allah. .
sakitnya apa yg aku rasa sekarang. .
mungkin dah tiba masanya aku berubah. .

wahai kawan. .
aku tak cukup kuat utk salah faham ni. .
maafkan aku andai aku cukup berdosa pada kau. .
maafkan aku andai aku terlalu menyusahkan kau. .
maafkan aku andai aku lupa nak menghargai segala yg kau buat. .
maafkan aku andai aku terlalu pentingkan diri. .
maafkan aku atas segala galanya. .
aku bukan kawan yang baik sebab salah2 aku kat kau terlalu banyak. .
sampai kau tak nak bertegur. .
sampai kau meluahkan segala kt muka buku kau. .
aku cuba kuat baca semua luahan kau. .
walaupun perit. .
yg aku faham salah satunya kau bagai dah buang aku dalam hidup kau. .
bila kau cakap kau bernasib baik ada yang lain disisi. .
tak pe. .
kau sepatutnya beruntung ada yg lain. .
aku?. .
cuma ada kau yg dulu faham aku. .
maafkan aku. .
maafkan aku. .
maafkan aku. .


:: till pingu meet cadbury ::