SAYA BANGGA DENGAN DIRI SAYA KERANA MENYOKONG EARTH HOUR!!

Posted by : normazuin jamaludin at 10:02 PM

assalamualaikum..

haha..
sengaja dibesarkan tajuk di atas sebab aku betul2 bangga menyokong EARTH HOUR!!
tepat je pukul 8.30mlm td aku terus tutup sume lampu..
bergelap!!!
haish tp 1 jer yg terpakse xditutup..
iaitu tv.. 
disbbkan oleh bonda ku yg sedang menyiang ikan bilis betul2 depan tv..
haish..bonda2...
dlm nk sokong earth hour sempat lg dye nak siang ikan bilis..
semangat sungguh!!
huu~~~

xpe2..
sekurg2 nye 1 family aku alert pasal benda nieh..
nk selamatkan bumi kite yg semakin panas..
&& sekarang cuace pulak xmenentu..
dangerous sungguh!!
korang yg len mampu????
xmampuuuu.....


okeyh cukup!!
sebenonye cuma nk bgtahu yg
AKU BANGGA KERANA MENYOKONG EARTH HOUR!!
hahahaha~~
(kecohlah minah nie ek)

daaa~~


p/s; sape yg sokong earth hour tuh bangge lar sikit cam aku nie..
nk tau sebab ape??
lu pikir lar sendiri!!









:: till pingu meet cadbury ::









0 orang makan cadbury:

Post a Comment

kamu sangat cumel bila bacabaca;)
&& 2x lagi cumel bila kumenkumen;)
see!!dah cumey dah!!kumaoo!!