cara-cara nk cover malu kalau;

Posted by : normazuin jamaludin at 1:44 AM


1. Kalau tersepak batu;
 Jangan terus bangun, sebaliknyer korang baring dan terus berguling-guling sampai jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bangun bila takde orang nampak..


2. Kalau terjatuh basikal;
 cepat-cepat naik basikal korang semula dan jatuhla lagi berkali-kali supaya orang ingat korang saje-saje buat lawak...

3. Kalau terjatuh tangga;
 terus bersilat seolah-olah korang dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...


4. Kalau terjatuh dalam longkang;
 pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka korang seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....


5. Kalau jatuh masa nak naik bas;
 jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun takde orang kat belakang korang....


6. Kalau terjatuh kat depan bus stop;
 terus buat-buat pengsan sampai ada orang tolong korang..kalo takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....


7. Kalau jatuh tergelincir kat lantai licin;
 tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah korang) untuk jatuh sama-sama supaya tak lah korang sorang je yang dapat malu...ye tak?....


8. kalau terjatuh kerusi;
cepat2 bangun dgn muka yg bahagia dgn berkata " hah!! baru segarrr!!"..konon2 tulah cara korang nk hilangkan ngantok..



selamat mencuba!!!





:: till pingu meet cadbury ::

2 orang makan cadbury:

suriasuri said...

hadoiiiiiiiiiiiiii..ko membuatkan aku melompat2 kegelihatian membacenyer!!!hahaha

~p!ngu~ said...

hahahahahah!!!
cube try ar!!

Post a Comment

kamu sangat cumel bila bacabaca;)
&& 2x lagi cumel bila kumenkumen;)
see!!dah cumey dah!!kumaoo!!