kawin macam prince william????

Posted by : normazuin jamaludin at 10:09 PM

dengan nama Allah yg maha pemurah..


hari nie hari jumaat..
hari ni jugak aq ade angan-angan baru..
nak denga??

nak2 jgk..lau xnk pakse jgk diri tuh denga okeyh..
mane tau jdk tol2..

ari nie 1 dunia tengok prince william kawin kn??
termasoklah aku yg sangat2 beria tercongok depan tv seawal 3ptg sampai 7mlm..
beria kan disitu..
hahaha..
do i care??

okeyh..nak dipendekkan citer..aq giler tertarik menarik && de'bomb bila time prince william & kate naik kuda..
ops bukan..
*naik kete kuda..
seronok neronok wei..
mcm citer cinderella pulak..
time tu mula lah membayangkan diri sendiri yg kt atas kete kuda tuh..
dush2!!berangan lebih!!

ahah!!
time tu mula lah pasang cita-cita yg menggunung mengharapkan time kawin nanti dpt naik kete kuda yg mcm tu jgk..
kalau boleh nak aje aq gi sewa ngan prince william tuh!!
eh nanti susah pulak nak bwk balik uma..haish fening lar...

hmmm...xdpt kete kuda ponn dpt kawen ngn anak raja pon okeyh gak..
mengong melanda diri!!!kuikuikui!!

okeyh..conclusion nye kat sini---->saya mahu naik kete kuda jgk!!!!xkireee!!




 nak2 yg macam nie kete kudanya!!!

ckup!!cau luuu...mau sambong berangan..haha!!




p/s;congratulation to prince william && catherine elizabeth midlleton!!






:: till pingu meet cadbury ::



0 orang makan cadbury:

Post a Comment

kamu sangat cumel bila bacabaca;)
&& 2x lagi cumel bila kumenkumen;)
see!!dah cumey dah!!kumaoo!!