lupa lagi ~

Posted by : normazuin jamaludin at 11:22 PM

dengan nama ALLAH yang Maha Mengetahui. .

hai kamoo kamoo yang shomel2 && hensem2 lagi macho. .
harini mood tengah rajin nak meng update kan belog lah konon nya ni. .
tapi jaoh2 kat dalam hati memang malas nak mampuih lah kan. .asal nak update je lupa nak tulis apa. .tu lah penyakit yang makin kronik yang tengah melekat ketatketat kat aku ni. .haiyoo. .manyak makan itu semut api lorh~

oke lupa lagi nak tulis apa ~~~

eh apa sebenanya nak tulis tadi??

citer pasal snow white ke??

eh bukan. .

citer pasal mamat korea yang hensem && jambu ke??

eh bukan. .

ke citer pasal aku yang manis2 ayu macam cokelat ni??

eh ye kot. .eh?? macam bukan. .

 entahla. .

lupa lagi~~

penyakit datang balik!! lariiii!! ..

vengong melanda diri. .

oke malas nak hengat !! 

kena tido 24jam baru engat balik kot. .

okebye !!

postpone nak citer ape. .

______offlineeee_______



amaran :: awas!! jangan tiru aksi ini kerana penyakit ini berjangkit !!



p/s; sebenanya tak lupa. .cuma tak hengat nak update apa plus otak tengah sengal-sengal ubi sebab belum hanta servis. . LOL~


:: till pingu meet cadbury ::


0 orang makan cadbury:

Post a Comment

kamu sangat cumel bila bacabaca;)
&& 2x lagi cumel bila kumenkumen;)
see!!dah cumey dah!!kumaoo!!