patut ke aku panggil kau SAHABAT @ KAWAN ??

Posted by : normazuin jamaludin at 1:36 AM

dengan nama Allah yang Maha Penyayang. .

hari ini cukup seminggu bertapa di rumah manis rumah setelah 2 tahun setengah bertarong mendapatkan segulung diploma. .
ouuhhh. .
sakitnya bila fikirkan segala susah payah, segala yang pahit-pahit. .
sehinggakan aku hilang seseorang yang aku panggil kawan dahulu. .tapi tidak sekarang. .
oke tak mau cerita yang ini. .

Alhamdulillah aku berjaya lepas segala susah payah itu. .
&& sekarang cuma menunggu saat-saat result exam keluar. .&& ini adalah scary oke. .
sebabnya this is my last result to make sure either aku dapat grad on time or tak mau cakap yg ini jugak. .paham2 oke. .

selama 2 tahun setengah ini juga aku dikelilingi orang-orang yg sentiasa memberi semangat selain family aku sendiri. .
bila jauh dari family tercinta. .
orang-orang ini juga yang selalu ade time susah senang. .
orang-orang ini juga yang selalu membuat aku ketawa. .
orang-orang ini juga yang menjaga aku time aku sakit. .

siapa orang-orang tu??
orang-orang itu adalah yang aku panggil kawan. .
yang aku panggil sahabat. .
yang aku panggil teman. .

walaupun kadang-kadang kita tak sependapat. .
walaupun kadang-kadang kita bermasam muka sesama sendiri . .
tapi itu tak lama. .
sebabnya kau yang aku panggil sahabat tak akan biarkan gadoh-gadoh yg dalam jangka masa yang lama. .
sebabnya kita perlukan satu sama lain. .

ada satu pepatah kata. .pepatah kot. .huhu. .boyfriend or girlfriend bila hilang boleh dicari. .tapi kalau kawan, susah nak dicari yang betul-betul boleh digelar kawan. .
kan3??
bukan nak kata boyfie or gurlfie itu tak penting bagi yang dah berpunya kan. .
hah. .camnie2. .kawan didahulukan boyfie or gurlfie diutamakan. . .ahah!! 
boleh kan?. .

terima kasih sahabat. . terima kasih kawan. .
yang sentiasa menjadikan 2tahun setengah tu lebih bermakna. .
sumpah aku sayang kamu kamu giler nak mati. .
&& aku tak akan lupakan kamu kamu walaupun kita terpaksa berpisah untuk teruskan perjuangan kita sebagai student. .

so patut ke aku panggil korang sahabat?????


ya!! sangant-sangatlah patut!!. .sebab kamu kamu sahabat aku yang tak ada gantinya oke. .


ikhlas dari hati yang tulus~~


tinggal kenangan~ going to miss all of you. .






p/s; friends are like balloon. .if you let them go, you can't get them back. .so i'm going to save you in my HEART so i was never loose you. .(^_^)v
friend till end!!




:: till pingu meet her bestfriends eva ::






2 orang makan cadbury:

Raihana said...

kawan2 mmg susah nak cari..=)

ee bes nya dah habis belajar!gudluck untuk result kay dear..
=)

normazuin jamaludin said...

tahu takpe. . .heheh. .thanks chaza!. . .kamu pon harus belajar rajin2 oke?. .(^_^)v

Post a Comment

kamu sangat cumel bila bacabaca;)
&& 2x lagi cumel bila kumenkumen;)
see!!dah cumey dah!!kumaoo!!