tabik springgggg!!! (^_^)v

Posted by : normazuin jamaludin at 12:30 AM

dengan nama Allah yang Maha Pemurah. .


alhamdulillah ya Allah. .
terima kasih Allah. .
HARIMAU MUDA memang terbaikkkkkk!!!


inilah dia barisan skuad harimau muda yang mengaum gila dahsyat kat Indonesia yang juga mengharumkan nama Malaysia di depan Indonesia yang sememangnya memandang rendah kat pasukan ini. .
wahhhh!! ini siyes bangga seyh!!

rasanya bukan aku sorang kot yang bangga kan diorang ni. .berjuta rakyat malaysia juga same macam aku skang nie. .
alhamdulillah sekali lagi. .
berbaloi aku ngadap tv sambil terangkat2 kaki yok2 macam aku yang sepak bola dengan akak kesayangan aku yang masih dalam pantang yang aku rase dia pon terlupa yang dia dalam pantang sebab ikot sama menjerit plus terangkat2 kaki. .
hahahah!!. .

lagi satu. .
ini cuma pandangan aku saje kot. .
Allah sekarang bayar cash. .
Maha Adil. .
macam mane "BAIKNYA" rakyat indonesia layan pasukan negara kita kat sane && sekarang diorang yang mendapat. .
bukan nak mengata plus mengutuk. .
tapi kenyataan. .
sedarlah wahai indonesia. .kat malaysia jugak orang2 kau carik makan. .

tapi adatlah kan. .dalam pertandingan cuma 1 pemenang && menang kalah adalah usaha sendiri && takdir dari Allah swt. .

tahniah lagi sekali kepada semua pemain Malaysia!!
KFCM, Mohd Muslim, Badrul Bahtiar && lain2. .you are the best ever!. .

rakyat mencerminkan negara!
majulah sukan untuk negara!!! yeah!! (semangat sungguh)

adios!!

p/s; jangan malam ni aku ngigau sepak bola sudahlah. .huhu~



:: till pingu meet cadbury ::



4 orang makan cadbury:

Anak Ulu Cheka said...

tahniah harimau muda

normazuin jamaludin said...

hehehe. . .mereka buat yg terbaikkkk!!. . .

sobri yaacob said...

tahniah utk team hrimau malaya!!
bangga mjdi rkyat malaysia

PURPLEVIOLET said...

Hye..nak header cun+cute tak?tengok sini je taw.


http://sipurpleviolet.blogspot.com/2011/11/siapa-nak-animated-header-macam-azfa.html

Post a Comment

kamu sangat cumel bila bacabaca;)
&& 2x lagi cumel bila kumenkumen;)
see!!dah cumey dah!!kumaoo!!