dah reti dah!!!!!!!

Posted by : normazuin jamaludin at 3:55 AM

dengan nama ALLAH yg maha Pengasih..

salam!!
juz a veryveryvery short post to mention that """SAYA DAH PANDAI BUAT HEADER SENDIRI!!!"""

takpercaya???

see this!!





 (dengan muka yg beria bangga)
aku buat sendiri okeyh!!tengok sampai pagi aku bersengkangkang mata yg dah sememangnye sepet nieh..haihhh..


hahahahaha!!
disini bukan nak riak mahupon takbor okeyh..tapi nie kenyataan!!
but this is only one of the process of learning for me dalam dunia berblogging nie..
actually banyak lagi yg aku kena belajor okeyh since aku nie baru suamsuam kuku kaki lagi kat blogging world nieh..

walaupon tak sesantek headerheader blogger lain but im reaaallllyyy reaaaaaaalllllyyyyy proudddddd of myselff!!(tepuk tangan sendiriiii)

okeyh!!enough!!
penat &&& sangatsangat lah ngantuk tahap gabanto marsello..
nitez u'ollzssss!!!
adios!!



p/s;maaf ayat terabor terabai coz im really2 tired+sleepy now..(-__-)..



:: till pingu meet many more cadbury ::



0 orang makan cadbury:

Post a Comment

kamu sangat cumel bila bacabaca;)
&& 2x lagi cumel bila kumenkumen;)
see!!dah cumey dah!!kumaoo!!