kemas. .kemas. .kemas = packing finish!!

Posted by : normazuin jamaludin at 10:57 PM

dengan nama ALLAH yg Maha Penyayang~

salam readers!!

tgk ni . .





hah!! banyak kan baju aku??
giler bersepah siput aku tgk. .
haish. .


after 3 hours. .





tarrrraaaa!!!
finally siap jugak aku kemas kemas!!yahoooo!!
banyak tak banyak x??
entah muat ke tidak kete xtaulah..
ni tak termasuk tilam lagi..
haih!!
almaklomlah 1st time kena dok ruma sewa. .
wish me luck for my last sem oke!!
i really2 want to grad on time with many star!! aiceh star konon..huhu

sok kena gerak pepagi. .
biase lah bapak aku kalo nak anto aku tak sah kalo tak pepagi nak geraknye..
terbaeeekkk lahh!!

so sekarang mau tido!!
nitez u'ollz!!


p/s; gonna miss my MAK yg jadik kawan gadoh2 kat ruma && my ABAH yg selalu bebel2. .
hahaks!!
gonna miss everything!!
(gaya yok2 macam nak pergi KOREA jer,,euwww) huhu~






:: till pingu meet much more cadbury ::





0 orang makan cadbury:

Post a Comment

kamu sangat cumel bila bacabaca;)
&& 2x lagi cumel bila kumenkumen;)
see!!dah cumey dah!!kumaoo!!