hape pon tak boleh~~

Posted by : normazuin jamaludin at 1:04 AM

dengan nama ALLAH yg Maha Pengampun...
salam..

before that..marimari kite ramairamai sedekahkan Al-Fatihah kepada mangsamangsa tanah runtuh dekat rumah anakanak yatim hulu klang..


amin~~
semoga merekamereka ditempatkan di golongan orangorang yg mulia~


sekali lagi kita dikejutkan dengan berita yg sungguhsungguh menyayat hati..
mau tak nye..
siyesly aku sampai menitis air mata tengok berita tv3 tadi..
bukan aku je..korangkorang pon rase yg sama kan??
hm..
mungkin ade hikmah disebaliknye && ALLAH lebih sayangkan merekamereka~
(T_T)

okeyh stop!!
bukan nak citer nie..
nak citer yg aku gilergiler takot sekarang..
(muka real takot okeyh)

ini bukan sebab tgk citer hantu mak limah balik kampong ke hape..
ini sebab...
....
....
..
..
.

MY EXAMINATION RESULT WILL BE OUT ON THIS WEDNESDAY!!!
(terabur grammar!!fail tol!!)

ye!!
result!!!!!!
OHMMMMMGGGGGGGGGGGGGG!!!!
pengsan kejap!

sumpah takottttt!!!!!!
lagi takot dari tgk thriller KARAK..(kecoh!thriller jer kot)
whatever!!
yg penting hati dah gedebasgedebus dah ni..
mau tak nye..
aku memang dilahirkan untok takot + nervous bila nak tengok result!!


plzzzz...doakan no "repeat" paper this sem!!

aku takot nak tengok result sebab....
...........
.........
......
....
...
..
.
.
.
.
.
.
.
aku takotlah!!!!

mesti dalam kepala hotak korang cakap camni,'' alah,kecohlah minah nie,,macamlah boleh bawak mati"

eh..so what??

memang boleh mati kalau something unpredictable happen kan..
contoh;


---->terkejut yg melampau dengan result yg giler terok..
---->happy tahap gaban sampai meroyan tengok result yg giler bagos..


okeyh~
tolong&&mintakmintak lah korangkorang yg baik hati lagi pemurah + cantik+hensem...
doakan aku dapat yg terbaik..not only me..aku pon akan doakan kawankawan aku jugak..
aku dah buat yg terbaik..
so tawakkaltualallah~~
adios!!



p/s; 

Hitler:

If You can’t Fly !
“Run”
If You can’t Run !
“Walk”
If You Can’t Walk !
“Crawl”
But Keep Moving Towards Your Goal!






:: till pingu meet much more cadbury ::









0 orang makan cadbury:

Post a Comment

kamu sangat cumel bila bacabaca;)
&& 2x lagi cumel bila kumenkumen;)
see!!dah cumey dah!!kumaoo!!